Zamówienia publiczne

Plan zamówień publicznych ZSM na 2024 aktualnie planowane postępowania dostępne są pod adresem:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Kb8DzpUqR44vvA-X7rK2rodx4-hXreGkj_4I8SumCkk/edit#gid=0

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu zaprasza do składania ofert w postępowaniu G.271.13.2024.AN na zakup, dostawę i montaż zewnętrznych osłon przeciwsłonecznych w salach lekcyjnych Zespołu Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu

Na oferty czekamy do 3 grudnia do godz. 9.00, szczegółowy opis zamówienia i dokumenty niezbędne do złożenia oferty znajdują się poniżej

G.271.13.2024.AN – zapytanie refleksole

dokumenty edytowalne do przygotowania oferty

zawiadomienie o wyborze oferty

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu zaprasza do składania ofert w postępowaniu G.271.12.2024.AN na na zakup, dostawę, montaż i zaprogramowanie sterownika oświetleniowego do sali Koncertowej ZSM wraz ze szkoleniem z obsługi pracowników obsługi technicznej zamawiającego

Na oferty czekamy do 2 grudnia do godz. 9.00, szczegółowy opis zamówienia i dokumenty niezbędne do złożenia oferty znajdują się poniżej

G.271.12.2024.AN -zapytanie_sterownik_ośwwietleniowy

dokumenty edytowalne do przygotowania oferty

zawiadomienie o wyborze oferty

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu zaprasza do składania ofert w postępowaniu G.271.10.2024.AN na zakup i dostawę zestawu odsłuchowego do realizacji zajęć instrumentalistyka i wokalistyka jazzowa na potrzeby ZSM w Toruniu

Na oferty czekamy do 27 listopada do godz. 10.00, szczegółowy opis zamówienia i dokumenty niezbędne do złożenia oferty znajdują się poniżej

zapytanie ofertowe G.271.10.2024.AN -zestaw odsłuchowy

zawiadomienie o wyborze oferty

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu zaprasza do składania ofert w postępowaniu G.271.11.2024.AN na zakup i dostawę akordeonu na potrzeby ZSM w Toruniu

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Muzykalności nadając wyższą formę vol. 2 – odnowienie instrumentarium bazowego” dofinansowanego ze środków rządowego programu Infrastruktura szkolnictwa artystycznego w ramach umowy nr 08750/24/FPK/DSA

zapytanie ofertowe – akordeon

w celu ułatwienia przygotowania oferty poniżej znajdują się dokumenty niezbędne do przygotowania oferty w formie edytowalnej

G.271.11.2024.AN_dokumenty edytowalne do przygotowania oferty
zawiadomienie o wyborze oferty

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych w Toruniu zaprasza do składania ofert w postępowaniu G.271.08.2024.AN  na dostawę 4 piani akustycznych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu, jednocześnie   informujemy, iż  w dniu 2024-10-28 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2024/BZP 00567371/01  dotyczące tego postępowania

na oferty w przetargu czekamy do 4 listopada do godz. 12.00
informacja z otwarcia ofert

 

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych informuje, iż  w dniu 2024-07-26 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w  Ogłoszenie  o numerze 2024/BZP 00433003/0 o zamówieniu Usługi świadczenia usług cateringowych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Toruniu w okresie od dnia 9 września 2024 r. do 26 czerwca 2025 r.

Termin składania ofert: 2024-08-04 23:59
Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 10:00
Termin związania ofertą: do 2024-09-03

link do ogłoszenia:
https://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/2024%2FBZP%2000433003%2F01

 

Zgodnie z (Dz.U. 109 poz. 719 z 07.06.2010r) właściciel  jest odpowiedzialny za przeprowadzenie corocznych przeglądów technicznych systemów przeciwpożarowy m/in systemów oświetlenia awaryjnego. Mając powyższe na uwadze Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert na Przegląd systemu oświetlenia awaryjnego baterii centralnej typu ZB-S. w Zespole Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu w okresie od 1 sierpnia 2024 do 31 lipca 2027

Oferty należy złożyć mailowo w terminie do 29 lipca 2024r. pod adresem

sekretariat@zsm.torun.pl, w przypadku pytań prosimy o kontakt z kierownikiem gospodarczym Aliną Nowakowską pod adresem: a.nowakowska@zsm.torun.pl

Przegląd systemu oświetlenia awaryjnego baterii centralnej typu ZB-S.

W związku z unieważnieniem wcześniejszego postępowania o numerze G.271.04.2023.AN Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia: na dostawę 3 szt monitorów interaktywnych w ramach Rządowego Programu „Aktywna Tablica” o numerze G.271.05.2023.AN
termin składania ofert 5 września 2023 godz. 12.00

Oferentów prosimy o uważne zapoznanie się ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz złożenie oferty wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami

Zapytanie ofertowe Aktywna Tablica ZSMuz Toruń(2)Pobierz

Zapytanie ofertowe Aktywna Tablica ZSMuz Toruń(2). – dokumenty edytowalne do przygotowania ofertyPobierz

informacja o nieuwzględnieniu wniosku o odrzucenie oferty i potrzymanie wyboru oferty
Pobierz

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia: na dostawę 3 szt monitorów interaktywnych w ramach Rządowego Programu „Aktywna Tablica”
termin składania ofert 22 sierpnia godz. 14.00

Zapytanie ofertowe Aktywna Tablica ZSMuz ToruńPobierz

Zapytanie ofertowe Aktywna Tablica ZSMuz Toruń – dokumenty edytowane do przygotowania ofertyPobierz

protokół z otwarcia ofert i zawiadomienie o wyborze oferty
Pobierz

zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Pobierz

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza zainteresowane firmy do udziału w przetargu G.271.03.2023.AN na świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Muzycznych w Toruniu w roku szkolnym 2023/2024, termin składania ofert upływa 28 sierpnia o godz. 12.00

nr zamówienie w BZP: 2023/BZP 00359938/01

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem portalu e-zamówienia

link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ed1b703-3db1-11ee-9aa3-96d3b4440790

zawiadomienie o wyborze oferty.docx-2Pobierz

 

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert na wynajem lokalu o powierzchni 24,72 m2 na potrzeby prowadzenia sklepiku szkolnego od 1 września 2023r.
Podmioty chcące ubiegać się o wynajem powierzchni prosimy o kontakt:
telefoniczny pod nr 56 612 24 11 lub mailowy a.nowakowska@zsm.torun.pl

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert w postępowaniach o udzielenie zamówienia:
na dostawę papieru ręcznikowego i toaletowego w roku 2023
na oferty czekamy do 20 lutego 2023r.

G.271.01.2023.AN Pobierz

zawiadomienie o wyborze ofertyPobierz

na dostawę środków czystości w roku 2023

G.271.02.2023.AN Pobierz

protokół z otwarcia ofert
Pobierz

zawiadomienie o wyborze oferty
Pobierz

Zapraszamy do składania ofert

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na modernizację 180 szt. opraw oświetleniowych w budynku do indywidualnych zajęć muzycznych G.271.11.2022.AN
na oferty czekamy do 9 grudnia 2022r.

Zapytanie ofertowe G.271.11.2022.AN-1Pobierz

Zapytanie ofertowe G.271.11.2022.AN – załączniki edytowalnePobierz

zawiadomienie o wyborze ofertyPobierz

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert na wynajem lokalu o powierzchni 24,72 m2 na potrzeby prowadzenia sklepiku szkolnego od 1 stycznia 2022r.
Podmioty chcące ubiegać się o wynajem powierzchni prosimy o składanie ofert do dnia 10.11.2022r.
Zainteresowanych prosimy o kontakt:
telefoniczny pod nr 56 612 24 11 lub mailowy a.nowakowska@zsm.torun.pl

 

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę 5 pianin klasycznych i 1 pianina cyfrowego wraz z ławami
G.271.10.2022.AN na oferty czekamy do 3 listopada 2022r.
szczegóły postępowania pod adresem

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d62f5b44-6b90-4a18-8b89-8c13a9bd36f8

zawiadomienie o wyborze ofertyPobierz

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia w ramach projektu laboratoria przyszłości – mikroskop wraz z akcesoriami
G.271.08.2022.AN na oferty czekamy do 19 sierpnia 2022r.

zawiadomienie o wyborze ofertyPobierz

Zapytanie ofertowe – mikroskop wraz z akcesoriami.docx-1Pobierz

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia w ramach projektu laboratoria przyszłości
G.271.07.2022.AN na oferty czekamy do 11 sierpnia 2022r.

zawiadomienie o wyborze ofertyPobierz

Kopia Zapytanie ofertowe – mikser dźwięku z akcesoriamiPobierz

dokumenty edytowalne do zapytanie ofertowe – mikser dźwięku wraz z akcesoriamiPobierz

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia w ramach projektu laboratoria przyszłości
G.271.06.2022.AN na oferty czekamy do 9 sierpnia 2022r.

zawiadomienie o wyborze oferty
Pobierz

zapytanie ofertowe – elektronika.docx-1-1Pobierz

dokumenty edytowalne do zapytanie ofertowe – elektronika(1)Pobierz

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie izolacji pionowej ściany piwnicznej
G.271.05.2022.AN na oferty czekamy do 14 lipca 2022r.

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie izolacji pionowej ściany piwnicznej
G.271.05.2022.AN w związku z brakiem ofert

Zapytanie ofertowe G.271.05.2022.AN.docxPobierz

Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY(1)Pobierz

Załącznik nr 2 KOSZTORYSPobierz

Załącznik nr 3 SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA.docxPobierz

Załącznik nr 4 PROJEKT UMOWY.docxPobierz

 

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert w następujących postępowaniach o udzielenie zamówień
G.271.01.2022.AN
na zakup i dostawę papieru toaletowego i ręcznikowego
G.271.02.2022AN
na zakup i dostawę środków do utrzymania czystości
G.271.03.2022.AN
na zakup i dostawę tonerów i bębnów do drukarek i kserokopiarek
G.271.04.2022.AN
na zakup i dostawę art. papierniczych i materiałów biurowych

Ofertę należy dostarczyć w formie elektronicznej – skany dokumentów z podpisani tradycyjnymi  lub dokumenty z podpisem elektronicznym przesłane pod adres sekretariat@ zsm.torun.pl lub za pośrednictwem skrzynku EPUAP:  /ZSMuz/SkrytkaESP w  terminie  do dnia 04.02.2022 r. do godz. 12.00, – szczegóły opisu przygotowania oferty zawiera pkt VIII każdego zapytania

w celu ułatwienia przygotowania oferty załączniki do każdego z zapytań zamieszczamy w formie edytowalnej

G.271.01.2022.AN – ZAPYTANIE OFERTOWE papier toaletowy i ręcznikowyPobierz

załączniki G.271.01.2022.AN papier toaletowy i ręcznikowyPobierz

G.271.02.2022.AN- ZAPYTANIE OFERTOWE środki czystościPobierz

załączniki G.271.02.2022 środki czystościPobierz

G.271.03.2022.AN – ZAPYTANIE OFERTOWE tonery i bębnyPobierz

załączniki G.271.03.2022.AN tonery i bębnyPobierz

G.271.04.2022.AN – ZAPYTANIE OFERTOWE art papiernicze i biurowePobierz

załączniki G.271.04.2022.AN – art papiernicze i biurowePobierz

 

Dyrektor Zespołu Szkół Muzycznych zaprasza do składania ofert w postępowaniach o udzielenie zamówień w ramach projektu Laboratoria przyszłości

G.271.06.2021.AN

zapytanie ofertowe – nagłośnienie i montaż dźwiękuPobierz

zawiadomienie o wyborze oferty G.271.06.2021.ANPobierz

G.271.07.2021.AN

zapytanie ofertowe – rejestracja obrazuPobierz

zawiadomienie o wyborze oferty G.271.07.2021.ANPobierz

G.271.08.2021.AN

zapytanie ofertowe – druk 3DPobierz

zawiadomienie o wyborze oferty G.271.08.2021.ANPobierz

G.271.09.2021.AN

zapytanie ofertowe- elektronikaPobierz

protokół z otwarcia ofertPobierz

termin składania ofert we wszystkich 4 postępowaniach to 16 grudnia br. godz. 15.00

 

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
G.271.05.2021.AN
Przygotowanie i dostawa obiadów do stołówki Zespołu Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu w roku szkolnym 2021/2022
nr referencyjny zamówienia: BZP/TED/2/2021/ZSM

zamówienie udzielane w trybie podstawowym :
wariant 1 bez negocjacji

termin składania ofert: 8 PAŹDZIERNIKA 2021 roku godz. 12.00

Adres strony WWW postępowaniahttps://miniportal.uzp.gov.pl/

W POSTĘPOWANIU WPŁYNĘŁA 1 OFERTA
BADANA OFERTA SPEŁNIA WYMAGANIA FORMALNE – OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ Firmę usługowo cateringową – Helena Kłosińska
cena jednostkowa obiadu zaproponowana przez wykonawcę to 9,20 zł brutto. Po podpisaniu umowy firma ta będzie świadczyła usługi dostawy obiadów w roku szkolnym 2021/2022

 

 

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
G.271.04.2021.AN
Przygotowanie i dostawa obiadów do stołówki Zespołu Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu w roku szkolnym 2021/2022

nr referencyjny zamówienia: BZP/TED/ZSM/2021/01

zamówienie udzielane w trybie podstawowym : wariant 1 bez negocjacji

termin składania ofert: 24 września 2021 roku godz. 12.00

Adres strony WWW postępowaniahttps://miniportal.uzp.gov.pl/

Postępowanie G.271.04.2021.AN unieważniono
W POSTĘPOWANIU WPŁYNĘŁA 1 OFERTA, KTÓRA ZOSTAŁA ODRZUCONA ZE WZGLĘDÓW FORMALNYCH

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr G.271.04.2020.AN

Na zakup i dostawę art. papierniczych i materiałów biurowych dla potrzeb Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu w roku 2020

termin składania ofert upływa 17 stycznia o godz. 12.00

Zapytanie ofertowe G.271.04.2020.AN_do publikacjiPobierz

załączniki edytowalne_zapytanie ofertowe G.271.04.2020.AN(Pobierz

ZAPYTANIE OFERTOWE nr G.271.03.2020.AN

Na zakup i dostawę tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek dla potrzeb Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu w roku 2020

UWAGA ! w związku z pojawiającymi się pytaniami informujemy, iż w opisie przedmiotu zamówienia zabrakło uszczegółowienia opisu. Po punkcie II. 1 Powinno być dodane

II.1/a Przedmiotem zamówienia są materiały oryginalne, wyprodukowane przez producentów urządzeń w których będą eksploatowane.

II.1/b Oferowane materiały muszą być w 100% nowe, czyli wykonane z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane ani prefabrykowane.

termin składania ofert upływa 17 stycznia o godz. 12.00

Zawiadomienie o wyborze oferty G.271.03.9.2020.ANPobierz

Zapytanie ofertowe G.271.03.2020.AN Pobierz

załaczniki edit. Zapytanie ofertowe G.271.03.2020.ANPobierz

ZAPYTANIE OFERTOWE nr G.271.02.2020.AN

Na zakup i dostawę środków do utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu w roku 2020

UWAGA ! w związku z koniecznością udzielenia wyjaśnień potencjalnemu oferentowi oraz w związku z godzinami doręczania przesyłek kurierskich – termin składania ofert wydłużono ostatecznie do 15 stycznia do godz. 15.00

OTWARCIE OFERT NASTĄPI 15 STYCZNIA O GODZ. 15.15

sprostowanie :

I. Prawidłowa numeracja załączników to
1) formularz oferty
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3) oświadczenie o braku powiązań
4) załącznik nr 4 umowa
Na tym etapie postępowania składają Państwo następujące załączniki:
1) formularz
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3) oświadczenie o braku powiązań

II. na formularzu ofertowym jest oświadczenie, iż oferent zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i
terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania
ofertowego.
III. w § 3 umowy błędnie podano datę obowiązywania umowy, prawidłowo powinno być
Nie ma więc potrzeby składania podpisanej umowy.

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty G.271.02.7.2020.ANPobierz

wyjaśnienia G.271.02.2020.AN_13.01.2020Pobierz

zapytanie ofertowe do publikacji G.271.02.2020.ANPobierz

załączniki do zapytanie ofertowe G.271.02.2020.ANPobierz

ZAPYTANIE OFERTOWE nr G.271.01.2020.AN

Na zakup i dostawę papieru toaletowego i ręcznikowego dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w
Toruniu w roku 2020

termin składania ofert upływa 14 stycznia o godz. 12.00

W związku z wydłużeniem terminu składania ofert w postępowaniu G.271.02.2020.AN, otwarcie ofert w postępowaniu G.271.01.2020.AN także nastąpi w dniu 15 stycznia 2020r.

 

Zawiadomienie o wyborze oferty G.271.01.8.2020.ANPobierz

zapytanie ofertowe do publikacji G.271.01.2020.ANPobierz

załączniki do zapytania ofertowego G.271.01.2020.ANPobierz

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr ZSMuz.071.85.2019.AN
Na zakup i  dostawę Pianina dla ZSM w Toruniu N

Dyrekcja Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.  Zakup i dostawa  pianina  Zespołu Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu ZSMuz.071.85.2019.AN

termin składania ofert upływa 25 listopada o godz. 13.00

Zapytanie ofertowePobierz

Zawiadomienie o wyborze
Pobierz

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z niewykorzystaniem pełnej puli środków przeznaczonych na realizację projektu Dyrekcja Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.  Zakup i dostawa  książek do biblioteki  Zespołu Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa cz. 2 i cz. 3 ZSMuz.071.64.2019.AN

UWAGA: dopuszczalne składanie ofert w wersji elektronicznej
( w postaci skanów podpisanych dokumentów)

termin składania ofert upływa 20 listopada o godz. 14.00

zapytanie ofertowe NPRC cz. 2.pdfPobierz

Załącznik nr 1 NPRC cz. 2 editPobierz

Zawiadomienie o wyborze oferty cz.2 Pobierz

zapytanie ofertowe NPRC cz. 3Pobierz

Załącznik nr 1 cz. 3 editPobierz

zawiadomienie o wyborze oferty cz. 3 Pobierz

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dyrekcja Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.  Zakup i dostawa  książek do biblioteki  Zespołu Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa ZSMuz.071.64.2019.AN

termin składania ofert upływa 21 października o godz. 14.00

zawiadomienie o wyborze oferty/protokół z otwarcia ofertPobierz

ZAPYTANIE OFERTOWE NPRC Pobierz

ZAPYTANIE O CENĘ

Dyrekcja Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu informuje, iż w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ZSMuz.071.43.2019.AN w trybie zapytania o cenę na „Przygotowanie i dostawę obiadów (catering) do stołówki szkolnej” na rok szkolny 2019/2020 w odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert wpłynęły 2 oferty., zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę.

Najniższą cenę w niniejszym postępowaniu tj. 7,40 brutto za jeden posiłek  zaproponował dotychczasowy dostawca:

FIRMA USŁUGOWO CATERINGOWA Helena Kłosińska ul. Bojarskiego 3. 87-100 Toruń

ogłoszenie o wynikach – catering

ZAPYTANIE OFERTOWE

Remont dachu ZSM L.dz. ZSMuz.071.42.2019.AN
termin składania ofert 18 czerwca 2019r. godz. 12.00

zapytanie ofertowe

protokół z _otwarcie_ofert/ zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofertyPobierz

Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY

Załącznik nr 2 KOSZTORYS NAKŁADCZY

Załącznik nr 3 SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Załącznik nr 4 PROJEKT UMOWY

 

 

 

 

 

 

Szkoła Muzyczna w Toruniu